De Kunst van Ontdekken

In 2 dagen mogelijkheden ontdekken om klantgerichter te worden

Bent u op zoek naar mogelijkheden om de klantgerichtheid van uw organisatie of kantoor te verbeteren? Wilt u wegblijven van het prijsgevecht om de gunst van klanten? Weet u dat de kennis en ervaring van uw organisatie meerwaarde heeft voor uw klanten en zoekt u een manier om dit commercieel te maken? 
Laat u door ons 2 dagen meenemen om de kunst van het Ontdekken te ontdekken!

Er zijn geen revoluties nodig om als verzekeraar of advieskantoor meerwaarde te leveren voor uw klanten. Met verrassend veel kwaliteiten die uw organisatie nu al heeft, kunt u voor uw klanten waardevoller zijn. En uw organisatie onderscheidend positioneren! Tijdens onze Masterclass helpen wij u om deze kwaliteiten van uw organisatie te ontdekken. Na 2 intensieve dagen keert u terug met resultaten waarmee u direct aan de slag kunt!

De doelstellingen

  • Herkennen van kansen om meerwaarde te creëren voor klanten
  • Positioneren van uw organisatie als klantgerichte dienstverlener
  • Leren adviseren vanuit de context en denkwereld van klanten
  • Ontwikkelen van duurzaam concurrerend voordeel

Het resultaat na 2 dagen

  • Overtuiging dat u als verzekeraar meerwaarde heeft in een digitale wereld
  • Inzicht in de onderscheidende kwaliteiten van jouw organisatie
  • Concrete handvatten om meerwaarde te leveren in de beleving van klanten
  • Nieuw perspectief op uw rol en positionering naar klanten
Investering
Neem contact op en informeer naar de mogelijkheden